Pagini

1/15/2015

Foi cu Budinca

 Realizez acum ca ultimele postari au tot avut budinca prin ele. Ei bine sunt fan budinca. Se face foarte usor (un mare avantaj pentru doamnele care nu au timp sau nu doresc sa stea mult in bucatarie) si o gasesti la magazin cu diferite arome si in diferite culori.

Si pentru ca in ultima vreme nu prea am avut timp, dar am avut pofta de ceva bun am recurs la metoda rapida.

 Cumparat ce am nevoie si asamblat acasa cu minimum de efort pentru un succes garantat.



Ai nevoie
*o tipla foi de pandispan
*2 plicuri de budinca
*1 litru de lapte
*8 linguri de zahar
*o glazura

Asamblezi prajitura pe o farfurie, sau poti taia foile dreptunghulare pe jumatate si face 2 prajituri pentru a incapea pe doua platouri

Budinca o pui calda pe foaie si o intinzi cu varful umed al unui cutit. Nu ai nevoie de sirop pentru foi.

Eu am ales foi de vanilie cu un strat de budinca de ciocolata neagra si al doilea strat de vanilie. Am incercat si cu un strat de budinca de lamaie si este extraordinara.




Pofta buna!

Cristina.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu