Pagini

3/08/2015

Foi cu Crema


Sunt sigura ca fiecare dintre noi are o prajitura a colpilariei care era nelipsita de la masa de duminica. Imi amintesc ca mama tot facea acesta prajitura si parac de fiecare data era mai buna. Recent am primit-o intr-un pachet, pentru ca mama inca mai imi trimite pachete, si mi-am amintit cu mare drag de acea perioada a copilariei mele. 
Astfel m-am hotarat sa impartasesc aceasta reteta cu voi in speranta ca va fi prajitura copilariei cuiva. 




Ai nevoie:
*15 linguri lapte caldut,
*15 linguri zahar,
*15 linguri ulei
*o lingurita de amoniac stins in otet
*1 ou
*faina cat cuprinde
Se framanta, iar compozitia obtinuta se imparte in doua si se intinde in doua foi
Coacem 20 minute la 180 grade

Crema
*1 litru lapte
* o budinca vanilie
* jumatate cana de faina
*zahar vanilinat/esenta vanilie
*2 oua

Se amesteca la foc mediu pana se obtine o crema groasa. Crema obtinuta o pune intre foi cat este inca calda si prajitura o dam la rece pana a doua zi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu