Pagini

11/20/2014

Tarta cu Piure de Prune


Astazi mai toata ziua tare mi-am dorit ceva dulce, sau un pic dulce, asa ca ajunsa acasa, pe o zi ploioasa si trista, m-am hotarat sa fac ceva dulce din ce am gasit prin casa. Si am gasit niste prune congelate, si biscuiti paltinis

Ai nevoie
*3 oua
*3 linguri de zahar
*3 linguri de faina
*un praf de sare


Spumam albusurile cu praful de sare, zaharul si adaugam faina, pana obtinem o compozitie fina de pandispan




Pe fundul tavii sfaramam10-12 biscuiti paltinis, sau de oricare ai, ii amestecam cu 50 g unt topit si ii intandindem pana acoperim fundul tavii.

Prunele sau ce alte fructe ai se blenduiesc pana obtinem o crema fina si o punem peste biscuite.
Daca iti doresti crema de fructe mai dulce, poti adauga zahar.

Peste crema adaugam compozitia de pandispan si punem la cuptor 30 minute la 180 grade.

Dupa ce se raceste putem intoarce prajitura si o putem taia.





Pofta buna!
Cristina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu