Pagini

2/24/2014

Briose cu Mere


Recent am descoperit minunatia formelor de silicon si ca orice descoperire noua incepe sa creeze dependenta si la cumparat tot felul de modele si marimi cat si la facut prajituri. Prin urmare am achizitionat de la Ikea tot felul de recipiente, le-am testat si a iesit un tort in toata regula dupa cum se poate vedea.

Aveti nevoie:
*2 oua
*100 g unt topit
*120 g zahar
*180 ml lapte
*150 g mere rase
*300 g faina
*1 plic praf copt
*1 lingurita scortisoara

Se amesteca ingredientele in ordinea data cu telul si se pun in forme mai mari sau mai mici neunse.
Pentru ce vedeti am facut cantitate dubla si am lasat la cuptor cam o ora.
Se dau la cuptor la 180 g timp de 20-25 minute.
Le puteti incerca cu scobitoarea pentru a vedea daca sunt coapte.


Pofta buna!
Cristina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu